۱۱ بازیکن خوشتیپ در جام جهانی ۲۰۱۸ را می شناسید؟

۱۱ بازیکن خوشتیپ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

وتبال این روزها به یک صنعت پر درآمد تبدیل شده است. از تبلیغات مختلف تلویزیونی گرفته تا صنعت مد و لباسهمه را تحت تاثیر خود قرار داده است. به همین دلیل است که بسیاری از فوتبالیست‌های مشهور مورد توجه رسانه‌ها قرار دارند تا با انجام تبلیغات آن برندها به کسب سود بیشتر آن‌ها کمک کنند.

۱- آنتوان گریزمن از تیم ملی فرانسه

آنتوان گریزمن متولد ۲۱ مارس ۱۹۹۱ در فرانسه است. وی سابقه عضویت در تیم‌های رئال سوسیداد را در کارنامه دارد و در حال حاضر عضو تیم اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه است. تیپ و استایل این بازیکن همیشه مورد توجه رسانه‌هاست.

 

آنتوان گریزمن

 

۲- کریستیانو رونالدو از تیم ملی پرتغال

کریستیانو رونالدو متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال است. این بازیکن فوتبال در پست مهاجم برای رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. او تاکنون بارها به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است. رونالدو به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن خوشتیپ جام جهانی شناخته می‌شود.

 

کریستیانو رونالدو

 

۳- الیسون بکر از تیم ملی برزیل

الیسون رامسس بکر متولد ۲ اکتبر ۱۹۹۲ است. این دروازه‌بان برزیلی علاوه بر تیم ملی فوتبال کشورش در تیم رم نیز به سنگربانی مشغول است.

 

الیسون بکر

 

۴- آندره شورله از تیم ملی آلمان

بازیکن خوشتیپ بعدی آندره شوُرله متولد ۶ نوامبر ۱۹۹۰ – لودویگسهافن بازیکن فوتبال اهل آلمان است که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند. وی فوتبال حرفه‌ای را با تیم ماینس ۰۵ در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد، در سال ۲۰۱۱ به تیم بایر لورکوزن پیوست و در ژوئن ۲۰۱۳ با قراردادی به مبلغ ۲۲ میلیون یورو به چلسی پیوست. سرانجام پس از انجام ۴۴ بازی و ۱۱ گل برای چلسی در ژانویه ۲۰۱۵ با امضای قراردادی چهار سال و نیمه راهی وولفسبورگ آلمان شد.

 

andreschurrle-آندره شورله

 

۵- آندره سیلوا از تیم ملی پرتغال

آندره میگل والنته دا سیلوا متولد ۶ نوامبر ۱۹۹۵)، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست هافبک برای باشگاه آث میلان و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. سیلوا نیز به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن خوشتیپ جام جهانی شناخته می‌شود.

 

André-Silva

 

۶- خامس رودریگز از تیم ملی کلمبیا

خامس داوید رودریگز روبیو متولد ۱۲ جولای ۱۹۹۱ در کلمبیاست. وی بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال کلمبیا است. همچنین وی جوانترین کاپیتان تاریخ تیم ملی کلمبیاست. او آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ۶ گل شده‌است. رودریگز نیز به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن خوشتیپ جام جهانی شناخته می‌شود.

 

James-Rodr-guez

 

۷- جرارد پیکه از تیم ملی اسپانیا

جرارد پیکه برنابئو متولد ۲ فوریه ۱۹۸۷ در بارسلونا است. این بازیکن فوتبال اسپانیایی که در نقش مدافع میانی برای تیم بارسلونا بازی می‌کند؛ سومین نفری است که مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به دست آورده است. او یکی از بهترین مدافعان جهان است. پیکه نیز به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن خوشتیپ جام جهانی شناخته می‌شود.

Gerard-Piqué

۸- علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران

علیرضا جهانبخش جیرنده متولد ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ بازیکن فوتبال اهل ایران است. او فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌اکنون در تیم فوتبال ای‌زد آلکمار و تیم ملی فوتبال ایران در پست هافبک راست بازی می‌کند. جهانبخش نیز به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن خوشتیپ جام جهانی شناخته می‌شود.

Alireza-Jahanbakhsh

 

۹- نیمار از تیم ملی فوتبال برزیل

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور متولد ۵ فوریه ۱۹۹۲ میلادی در برزیل است. او عضو باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل است که در پُست مهاجم بازی می‌کند. او سابقه بازی در بارسلونا را دارد. نیمار در ۱۹ سالگی و در سال ۲۰۱۱ میلادی جایزه بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت نمود.

neymar

 

۱۰- جک باتلند بازیکن تیم ملی انگلستان

جک باتلند متولد ۱۰ مارس ۱۹۹۳ است. پست تخصصی او دروازه بانی است و هم اکنون بازیکن تیم استوک سیتی است. جک باتلند نیز به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن خوشتیپ جام جهانی شناخته می‌شود.

Jack-Butland

 

۱۱- فیلیپ کوستیچ از تیم ملی صربستان

فیلیپ کوستیچ متولد ۱ نوامبر ۱۹۹۲ بازیکن فوتبال اهل صربستان است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به خرونینگن، اشتوتگارت و هامبورگ اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال صربستان بازی می‌کند.

Filip-Kosti-

با تشکر از سایت خوب GYMITO.

 

نقش خواب در بدنسازی

در هنگام ورزش وقتی که شما با وزنه شروع به ورزش می نمایید باعث پمپ شدن خون به داخل عضلات و تمرین دادن آنها و منقبض و منبسط نمودن فیبرهای عضلانی می شوید در خلال این تمرینات سنگین مقداری از پروتئین ها و فیبرهای عضلانی نیز تخریب می شوند و زمان ترمیم و تجدید آن در زمان استراحت بعد از تمرین است نه در زمان خود تمرین!
رشد واقعی عضلات و آن چیزی که باعث افزایش اندازه سلولهای عضلانی یا اصطلاحا Hypertrophy می شود در زمان استراحت صورت می گیرد.

تاثیر خواب در بدنسازی

تاثیر خواب در بدنسازی

بدون داشتن خواب کافی و با کیفیت ورزش کردن در باشگاه تقریبا بی اثر است! تحقیقات نشان می‌دهد که هورمون‌های مختلف رشد بدن در خواب ترشح می‌شوند و این مساله برای یک بدنساز بیشتر از یک فرد معمولی اهمیت دارد.

 

تاثیر خواب برای یک بدنساز چیست؟

هر بدنساز حرفه ای معمولا بین ۴ تا ۶ وعده غذایی می‌خورد. که اگر به اندازه کافی نخوابد تاثیر این وعده‌های غذایی و ورزش کردن در باشگاه به حداقل ممکن خواهد رسید. بنابراین اگر به افزایش سایز عضلات فکر می‌کنید خوابیدن بسیار مهم خواهد بود.

پیشگیری از کمر درد

پیشگیری از کمر درد

آموزش چند تمرین ساده جهت پیشگیری از کمر درد:

افراد سالم و عاقل باید حرکات زیر را حداقل روزی یک باردر حداقل ۵ تکرار انجام داده و به مرور تعدادد تکرار آنها تا ۳ سری دوازده تکراری بالاتر ببرند.

شاید انجام این تمرین ها بیش از چند دقیقه وقت شمارا نگیرد ولی به لمبد خدا تا حد زیادی از ابتلای شما به کمر درد جلوگیری می کنند،مجددا متذکر میشوم که صرفا برای پیشگیری از کمر درد و برای افراد سالم خصوصا بدنسازان بوده و به هیچ عنوان به افراد بیمار و مشکوک به انواع بیماریها توصیه نمیشوند.

افراد مبتلا به انواع کمردرد می بایست با مراجعه به متخصص ارتوپد یا فیزیوتراپیست و یا کارشناس حرکات اصلاحی تمرین هایی متناسب با نوع مشکل خود دریافت کنند.

آسیب های عضلانی

آسیب های عضلانی

انواع آسیب های عضلانی شایع در باشگاه بدنسازی و حین تمرینات عبارتند از:

۱_گرفتگی عضلات

۲_کوفتگی

۳_کبودی

۴_کشیدگی عضلات

۵_پارگی ماهیچه

نقش آمینو در بدنسازی

آمینو اسیدآمینو اسید ها بلوک های سازنده پروتئین در عضلات هستند و در مواد غذایی متعددی یافت میشوند.برخی از آمینو اسید ها توسط بدنتان ساخته میشوند،اما برخی از آنها که (آمینو اسیدهای ضروری) هستند،باید از طریق مواد غذایی یا مکمل تامین شوند.

اگرچه مکمل های آمینو اسید اغلب توسط ورزشکاران مصرف میشوند،اما هرکسی میتواند از آن بهره مند شود، چرا که آمینو اسید ها آنزیم هایی در بدن تولید میکنند و در بهبود خواب، خلق و خو، تمرکز،خواب و سایر اتفاقات فیزیولوژیکی بدن شما تأثیر میگذارند.

با این حال که آمینو اسید ها دارای فوایدی هستند اما قبل از مصرف هرنوع مکملی ابتدا با پزشک باید مشورت کرد.

 

کاهش چربی شکمی

درست است که اکثر مکمل های چربی سوز، دارای سطوح بالایی از محرک ها و مواد دیگری هستند که میزان سوخت و ساز بدن شمارا افزایش میدهد، ولی آمینو اسید ها هم به شما در این امر میتوانند کمک کنند!

باتوجه به تحقیقی که در سال ۲۰۰۷ در [menopause] منتشر شد،مصرف مکمل اسید آمینه سویا در ۳ ماه، بارشد چربی شکمی زنانی که در سنین یائسگی به سر میبردند، مبارزه کرد.

نگهداری از توده عضلانی

آمینو اسید و پروتئین را به عنوان یک نیروی کمکی برای عضله سازی میشناسند اما تحقیقات نشان داده اند که آمینو اسید ها حتی برای عضلاتی که تمرین داده نمیشوند هم مفید است!

تحقیقی در دانشگاه سائوپائولو در سال ۲۰۱۰ انجام شده است و نشان دهنده ی این است که مصرف آمینو اسید لوسین در موش ها، از تجزیه عضلاتی که بی حرکت مانده بود جلوگیری کرده است.

مقدمات بدنسازی را بشناسید!

زمانی که رشته بدنسازی را انتخاب میکنید،باید اطلاعات خود را در رابطه با این رشته افزایش دهید.نکته قابل توجه این هست که حتی ورزشکاران با تجربه نیز به این نکات نیاز پیدا میکنند چرا که فرهنگ آموزش در رشته بدنسازی بسیار کمرنگ بوده و متاسفانه خیلی از ورزشکاران عزیز دچار مصدومیت ها و ناراحتی هایی میشوند که باعث تیره شدن وجه ی این ورزش هم شده است.

در اینجا به چند نکته مهم در این رابطه اشاره خواهیم کرد:

۱-با برنامه تمرین کنید.

شما برای ورزش کردن اول از همه نیاز به برنامه ورزشی مخصوص بدن خودتان دارید،متاسفانه در باشگاه ها بعضی افراد کم تجربه یا بی تجربه برنامه های ورزشی را ارایه کرده که به علت عدم جوابگویی به نیاز های ورزشکاران باعث دلسرد شدن آنها میشود.

توجه داشته داشته باشید که فقط از مربیان مجرب باشگاه برنامه ورزشی خود را دریافت کنید.همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که برنامه هر شخص با توجه به ضعف ها و نقاط قوت بدن همان شخص تهیه شده و برای شخص دیگری قابل استفاده نخواهد بود.اگر از برنامه شخص دیگری استفاده کردید یا از اشخاص متفرقه برنامه دریافت کردید انتظار نتیجه مطلوب نداشته باشید!

 

۲-با وزنه های سبک شروع کرده و پیشرفت تدریجی داشته باشید.

اگر همان روز های اول شروع کنید به زدن وزنه های سنگین،درد وحشتناکی به سراغتان می آید که احتمالا ورزش را به کل بیخیال میشوید.پس سعی کنید از همان ابتدا غرور شمارا احاطه نکند،وگرنه صدمات سنگینی از جمله پارگی ماهیچه و عضلات را تجربه خواهید کرد.به نگاه اطرافیان توجهی نکنید،با تجربه ها میدانند که شما تازه کارید و باید از وزنه های سبک استفاده کنید،حتی میتوانید با میله ی خالی هم تمرین کنید و کم کم از وزنه استفاده کرده و وزن آنهارا افزایش دهید.

 

۳-نباید هرروز تمرین کنید.

تمرین برای مبتدیان ۳ روز یا ۴ روز در هفته توصیه میشود،اگر بیشتر تمرین کرده و به به بدن خود فشار بیاورید نه تنها پیشرفت نکرده بلکه دچار پسرفت نیز خواهید شد.

توجه:بدن شما برای عضله سازی نیاز به استراحت و ریکاوری دارد، پس به آن فرصت این کار را بدهید.در ضمن در هر جلسه تمرین بیشتر از یک ساعت بدنسازی کار نکنید.

 

۴- تمرینات ترکیبی را فراموش نکنید.

تمرینات ترکیبی و پایه که چند عضله را درگیر میکند را فراموش نکنید،گرچه بعضی از این تمرینات برای مبتدیان که با اصول صحیح تمرینات آشنایی ندارند شاید خطرناک باشد اما اگر از مربی خوبی برنامه بگیرید قطعا خطری شمارا تهدید نمیکند.

 

۵-نحوه ی اجرای صحیح حرکات را یاد بگیرید.

اگر میان افرادی که از مشکلات مفصلی رنج میبرند بگردید،قطعا افرادی را پیدا میکنید که تمرینات بدنسازی آنها را به این حال و روز انداخته باشد،به خصوص مشکلات دیسک کمر!

با یادگرفتن فرم درست حرکت و اجرای آنها زیر نظر مربی،از خطری که در کمین شماست جلوگیری کنید.درضمن در انجام حرکات عجله نکنید،ابتدا آرام بر روی درستی حرکات تمرکز کنید.

در اجرای حرکاتی که ایستاده هستند مثل (جلو بازو،اسکات،پرس سر شانه ایستاده) که کمر تحت فشار هست،حتما از کمربند استفاده کنید.

 

هدف از بدنسازی چیست؟

در ابتدا باید بدانید که بدنسازی انواع مختلفی دارد و لزوما هدف از بدنسازی افزایش حجم عضله نمی باشد.

جالب هست بدانید که تمام ورزشکارانی که در رشته های فوتبال،بوکس،ژیمناستیک و دومیدانی که عضله یآنچنان بزرگی ندارند همگی از تمرینات بدنسازی بهره میبرند.تمریناتی که این ورزشکاران انجام میدهند اهدافی همچون افزایش قدرت،استقامت و کارایی بدنشان را بالا برده و توان جسمی آنهارا افزایش میدهد.

حریم خصوصی

مجموعه پزشکی ورزشی اریکه نیایش با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است،برای تمدید جلسات اطلاعاتی شامل شماره تلفن،ایمیل و آدرس کاربر را گرفته و به کاربران این اطمینان را می دهد که در هنگام ورود به حساب کاربری خود،تمام اطلاعات آنان محفوظ بوده و در اختیار شخص دیگری قرار نخواهد گرفت.

مجموعه پزشکی ورزشی اریکه نیایش ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند.

همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، اریکه نیایش می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت مجموعه اریکه نیایش، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به ما اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

اریکه نیایش به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
اریکه نیایش متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت اریکه نیایش، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

پیشنهادات

راهنمای ثبت سفارش و پرداخت شهریه

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و اعضای محترم مجموعه ورزشی اریکه نیایش،در این بخش از سایت قصد داریم که به شما آموزش بدیم به چه صورت باید از طریق سایت ما،مبلغ شهریه ی خودتون رو واریز و جلسات ورزشی خودتون رو تمدید کنید.قدم به قدم با من پیش برید و حوصله به خرج بدید،چون همه ی این کار هارو تنها یک بار و فقط دفعه ی اول انجام خواهید داد پس با ما همراه باشید…

قدم اول:

ابتدا وارد سایت میشیم،دوستانی که با کامپیوتر اقدام به پرداخت شهریه میکنند با بردن موس روی گزینه ی ورود ، زیر منویی به نام ثبت نام رو مشاهده میکنند که با کلیک کردن روی اون میتوانند در سایت ثبت نام کنند که این یک امر ضروری هست.

ورود

دوستانی هم که از طریق تلفن همراه از سایت ما استفاده میکنند، پس از ورود به سایت arikegym.ir همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید روی گزینه ی منو کلیک کرده و وارد قسمت ثبت نام میشوند

ثبت نام

قدم دوم:

پس از ورود به قسمت ثبت نام، تمام اطلاعات خواسته شده رو پر کنید.

این رو هم بگم که برای وارد کردن کد پستی یا شهر یا هرچیز دیگه ایی فقط یه عدد ۱ انگلیسی به جای همه ی این گزینه ها بزارید،فقط ایمیل رو باید کاملا درست وارد کنید.

همچنین نام و نام خانوادگیتون هم باید کامل و درست نوشته بشه.

مراحل ثبت نام

 

مراحل ثبت نام2

فقط توجه داشته باشید که بعد از وارد کردن ایمیل صحیح، کلمه عبور خودتون رو (که قراره بعدها برای ورود به سایت ازش استفاده کنید)،در ۸ کاراکتر انتخاب کنید و پس از این کار روی گزینه ی add user یا register کلیک کنید.تبریک میگم،هم اکنون شما عضو جدید سایت مجموعه ورزشی اریکه نیایش شدید.

 

قدم سوم:

پس از ثبت نام کردن باید از گزینه ی ورود وارد حساب کاربری خودتون بشید.پس از ورود پیغامی به این صورت بهتون نمایش داده میشه که به جای admin1 نام کاربری شما نمایش داده میشه:

پیغام ورود

قدم چهارم:

پس از دیدن پیغام ورود از قسمت منو،گزینه ی مورد نظر خودتون جهت تمدید را انتخاب کنید،به عنوان مثال: تمدید جلسات آقایان/بدنسازی آقایان/بدنسازی ۸ جلسه …

انتخاب محصول

 

سپس اون رو به سبد خرید اضافه کرده و روی گزینه ی مشاهده ی سبد خرید کلیک کنید،

رفتن به سید خرید

 

بعد از اون گزینه ی اقدام به پرداخت رو بزنید تا وارد صفحه بعدی بشید،

سبد خرید

در اینجا همونطورکه میبینید چون قبلا ثبت نام کردین دیگه از شما نمیخواد تا چیز خاصی بنویسید فقط یکی از درگاه های بانک پاسارگاد یا بانک سامان رو انتخاب کرده و به راحتی شهریه رو پرداخت کنید.

پرداخت

نکته مهم:لطفا آقایان از طریق درگاه بانک سامان و بانوان از طریق درگاه بانک پاسارگاد جهت پرداخت های خود استفاده کنند.همچنین پس از پایان عملیات پرداخت یک تصویر یا اسکرین شات از صفحه پرداخت خود گرفته و در هنگام مراجعه به مجموعه آن را به مسئول پذیرش ارائه دهید.

 

نکات تکمیلی:

در اینجا کاربران میتوانند از کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود جهت پرداخت استفاده نمایند که در مطالب ذیل به چگونگی آن اشاره خواهیم کرد:

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کرده، کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

۳- کد CVV2

CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

۴- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

سپاس از توجه شما. 😊