قوانین و مقررات

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های مجموعه پزشکی ورزشی اریکه نیایش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مجموعه پزشکی ورزشی اریکه نیایش تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

قوانین سایت

به اطلاع کاربران عزیز سایت مجموعه پزشکی ورزشی اریکه نیایش میرساند،برای انجام تمدید جلسات ورزشی خود،باید در سایت ثبت نام کرده و پس از آن وارد حساب کاربری خود شده و در نهایت تعداد جلسات مورد نظر خود را از منو های مشخص شده در بالای سایت انتخاب کرده،به سبد خرید افزوده و نهایتا هزینه آن را پرداخت کنید. جهت اطلاعات بیشتر به قسمت شیوه های پرداخت مراجعه کنید.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات مجموعه اریکه نیایش استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به مجموعه اریکه نیایش ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که مجموعه  اریکه نیایش به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های مجموعه از طریق آنها صورت می‌گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *